21 Oanmoedigjende bibelfersen oer bergen en dellingen

21 Oanmoedigjende bibelfersen oer bergen en dellingen
Melvin Allen

Wat seit de Bibel oer bergen?

Bergen binne wichtich yn 'e Bibel. Net allinich brûkt de Skrift se yn fysike sin, mar de Skrift brûkt ek bergen yn in symboalyske en profetyske sin.

As jo ​​​​op in berch binne, tinke jo oan josels as tichter by God trochdat jo sa fier boppe seenivo binne. Yn 'e Bibel lêze wy oer in protte minsken dy't moetings hawwe mei God op bergentoppen.

Litte wy wat bjusterbaarlike berchfersen trochgean om jo oan te moedigjen yn hokker seizoen jo ek binne.

Kristlike sitaten oer bergen

“De God op 'e berch is noch God yn 'e delling."

"Myn Ferlosser, Hy kin bergen brûke."

"Jo sizze "Ik bin bang dat ik it net úthâlde kin.' No, Kristus sil hâld út foar dy. Der is gjin berch dêr't Hy net mei jo opklimme sil as jo wolle; Hy sil jo ferlosse fan jo besettende sûnde." D.L. Moody

"Elke berchtop is binnen berik as jo gewoan trochgean mei klimmen."

"It bêste útsicht komt nei de hurdste klim."

"Gean wêr't jo it meast libben fiele."

"Hoe hearlik in groet de sinne jout de bergen!"

"Tinkens makke yn 'e bergen bliuwe foar altyd yn ús herten."

“As God in berch ferpleatse wol, nimt er gjin izerstaaf, mar hy nimt in lytse wjirm. It feit is, wy hawwe tefolle krêft. Wy binne net swak genôch. It is net ús krêft dat wy wolle. Iendrop fan Gods krêft is mear wurdich as de hiele wrâld." D.L. Moody

"It hert fan Kristus waard as in reservoir yn 'e midden fan' e bergen. Alle sydrivieren fan ûngerjuchtichheit, en elke drip fan 'e sûnden fan Syn folk, rûnen del en sammele yn ien grutte mar, djip as de hel en kustleas as de ivichheid. Dit alles moete, as it wie, yn it hert fan Kristus, en Hy fernearde se allegear. C.H. Spurgeon

Sjoch ek: 25 Wichtige Bibelfersen Oer Hekserij En Heksen

Leauwe dat bergen ferpleatst.

Wat is it punt fan bidden as wy net leauwe dat wat wy bidde sil komme? God wol dat wy wiisheid ferwachtsje. Hy wol dat wy Syn beloften ferwachtsje as wy foar har bidde. Hy wol dat wy syn foarsjenning, beskerming en befrijing ferwachtsje.

Soms bidde wy sûnder leauwen. Earst twivelje wy oan 'e leafde fan God en dan twifelje wy dat God ús kin antwurdzje. Neat fertriet Gods hert mear as as syn bern oan Him en syn leafde twivelje. De Skrift leart ús dat "Neat is te dreech foar de Heare." In bytsje leauwe giet in lange wei.

Soms kinne wy ​​wrakselje mei it leauwen fan God as wy al jierren wachtsje op dingen om te kommen. Soms tink ik oer hoe lyts ús leauwen is. Jezus seit net dat wy folle nedich binne. Hy herinnert ús dat leauwe de grutte fan in lyts moster sied kin oerwinne dy bercheftige obstakels dy't miskien ûntstean yn ús libben.

1. Mattéus 17:20 En Hy sei tsjin hjar: Fanwegen de lytsens fan jimmeleauwe; hwent wier siz ik jimme, as jimme leauwe hawwe, sa'n grutte as in mosterzaad, den scille jimme tsjin dizze berch sizze: ‘Ferhuze fan hjir nei dêr,’ en it sil bewege; en neat sil jo ûnmooglik wêze."

2. Mattéus 21:21-22 Jezus antwurde: "Wierlik sis ik jo, as jo leauwe hawwe en net twifelje, kinne jo net allinich dwaan wat oan 'e figebeam dien is, mar jo kinne ek sizze nei dizze berch: Gean, goaie dysels yn 'e see, en it scil dien wurde. As jo ​​​​leauwe, sille jo krije wat jo yn gebed freegje. ”

3. Markus 11:23 "Wierlik sis ik jo dat as immen seit tsjin dizze berch: 'Wês opheft en smiten yn' e see," en hat gjin twifel yn syn hert, mar leaut dat it sil barre, it sil foar him dien wurde."

4. Jakobus 1:6 "Mar hy moat yn it leauwe freegje, sûnder te twifeljen, om't hy dy't twifelet is as in weach fan 'e see, waaid en troch de wyn smiten."

Wês net bang, want de Heare dyn God is mei dy.

God wit wannear't wy troch beswierskriften en ferdrukkingen geane. God is grutter, sterker en machtiger as de bergen yn jo libben. Nettsjinsteande hoe lestich jo berch kin wêze, fertrou op 'e Skepper fan' e wrâld.

5. Nahum 1:5 “De bergen trilje foar him en de heuvels smelten fuort. De ierde trillet foar syn oanwêzigens, de wrâld en allegearre dy't der yn libje."

6. Psalm 97:5-6 “De bergen smelten as waaks foar de Heare, foar de Heare fan alleierde. De himelen ferkundigje syn gerjochtichheid, en alle folken sjogge syn gloarje.

7. Psalm 46:1-3 “God is ús taflecht en sterkte, in altyd oanwêzich help yn problemen. Dêrom sille wy net eangje, hoewol't de ierde jout en de bergen falle yn it hert fan 'e see, al har wetters brûle en skom en de bergen trilje mei harren opstuwing."

8. Habakuk 3:6 " As er ophâldt, skodt de ierde. As er sjocht, trilje de folken. Hy brekt de ivige bergen en nivelleret de ivige heuvels. Hy is de Ivige!"

9. Jesaja 64:1-2 "Och, dat jo de himelen skuorre en delkomme soene, dat de bergen foar jo trilje! Lykas wannear't fjoer takken yn 'e brân stekt en wetter siedt, kom del om jo namme oan jo fijannen bekend te meitsjen en de heidenen foar jo te triljen!

10. Psalmen 90:2 “In gebed fan Mozes, de man fan God. Hear, Jo hawwe ús wenplak west troch alle generaasjes. Foardat de bergen berne waarden of jo de hiele wrâld fuortbrochten, fan ivichheid oant ivichheid binne jo God. ” (Gods leafde Bibel quotes)

11. Jesaja 54:10 “Want de bergen meie wurde ferwidere en de heuvels meie skodzje, mar myn goedertichheid sil net fan jo ôfhelle wurde, en myn forboun fan frede sil net skodzje. "Seit de Heare dy't meilijen mei jo hat."

Kom allinnich mei God op 'e bergen.

As jo ​​​​wat oer my witte, dan wite jo dat ikhâld fan de yntimiteit fan 'e bergen. Oant no ta haw ik dit jier twa reizen makke nei bercheftige gebieten. Ik gie nei de Blue Ridge Mountains en de Rocky Mountains. By beide gelegenheden fûn ik in desolate gebiet op 'e berch en ik oanbea de hiele dei.

De bergen binne in prachtich plak foar iensumens. Yn 'e Skrift lêze wy oer hoe't Jezus himsels skiede fan oaren en gie op in berchtop om allinich te wêzen mei syn Heit. Wy moatte syn gebedslibben imitearje. Yn ús deistich libben is der safolle lûd. Wy moatte leare om allinich mei God te kommen en Him te genietsjen. As wy allinich mei Him binne, learje wy syn stim te hearren en ús hert begjint te kearen fan 'e wrâld en komt yn oerienstimming mei it hert fan Kristus.

In protte fan ús libje net yn bercheftige gebieten. Bergen binne gjin magysk plak dêr't wy God automatysk sille belibje. It giet net oer it plak, it giet oer it hert. As jo ​​​​beslute om earne te gean om allinich mei God te wêzen, sizze jo: "Ik wol dy en neat oars."

Ik wenje yn Florida. Der binne gjin bergen hjir. Ik meitsje lykwols geastlike bergen. Ik mei graach by it wetter gean nachts as elkenien is tucked yn harren bêden en ik graach wêze stil foar de Hear. Soms gean ik yn myn kast om te oanbidden. Meitsje jo eigen geastlike berch hjoed wêr't jo wenje en allinich mei de Hear komme.

12. Lukas 6:12 “Ien dei koart dêrnei gyng Jezus op in berch om te bidden, en hy beafoar God de hiele nacht."

13. Mattéus 14:23-24 "Nei't er har ôfsetten hie, gyng hy op in berchhelling op himsels om te bidden. Letter dy nachts wie er dêr allinnich, en de boat wie al in flinke ôfstân fan lân, bedutsen troch de weagen, om't de wyn der tsjin stie."

14. Markus 1:35 "Hiel betiid yn 'e moarn, wylst it noch tsjuster wie, kaam Jezus oerein, ferliet it hûs en gie nei in iensum plak, dêr't er bea."

15. Lukas 5:16 "Doch hy luts him faak werom nei de woastenije om te bidden."

16. Psalm 121:1-2 “ Ik slach myn eagen op nei de bergen - wêr komt myn help wei? Myn help komt fan 'e Heare, de Maker fan himel en ierde."

Yn 'e Bibel barde opmerklike dingen op berchtoppen.

Tink derom hoe't God Himsels oan Mozes iepenbiere hat. Unthâld hoe't Noach nei de oerstreaming op in berch telâne kaam. Tink derom hoe't Elia de falske profeten fan Baäl útdaagde op 'e berch Karmel.

17. Exodus 19:17-20 "Doe brocht Mozes it folk út it leger om God yn 'e miette, en hja stiene oan 'e foet fan 'e berch . No wie de berch Sinaï allegear yn reek, om't de Heare dêr yn fjoer delkaam; en syn reek gyng op as de reek fan in oven, en de hiele berch trille fûl. Doe't it lûd fan 'e trompet hurder en hurder waard, spriek Mozes en God antwurde him mei tonger. De Heare kaem del op 'e berch Sinaï, op 'e top fan 'e berch; en deDe Heare rôp Mozes nei de top fan 'e berch, en Mozes gyng op."

18. Genesis 8:4 "Yn 'e sânde moanne, op 'e santjinde dei fan 'e moanne, rêste de arke op 'e bergen fan Ararat."

19. 1 Keningen 18:17-21 "Doe't Achab Elia seach, sei Achab tsjin him: "Bist dit jo, jo oerlêst fan Israel?" Hy sei: Ik haw Israel net yn 'e knipe brocht, mar jo en jo heite hûs hawwe, om't jo de geboaden des Heare ferlitten hawwe en de Baäls folge hawwe. Stjoer dan en sammelje ta my hiele Israel op 'e berch Karmel, tegearre mei 450 profeten fan Baäl en 400 profeten fan' e Asjera, dy't ite oan 'e tafel fan Izebel. Sa stjûrde Achab in boadskip ûnder al de soannen fen Israël en brocht de profeten byinoar op 'e berch Karmel. Elia kaam tichter by it hiele folk en sei: Hoe lang sille jo twifelje tusken twa mieningen? As de Heare God is, folgje Him; mar as Baäl, folgje him." Mar it folk antwurde him gjin wurd."

De berchrede.

De grutste preek dy't ea preke waard, wie op in berch troch de grutste man dy't ea libbe hat. De berchrede behannele in protte ûnderwerpen, mar as ik de berchrede moast gearfetsje, dan soe ik sizze dat Kristus ús learde hoe't wy as leauwige rinne moatte. De God-Man Jezus learde ús hoe't jo in libben libje kinne dat de Hear behaagt.

20. Mattéus 5:1-7 “Doe't Jezus de skaren seach, gyng er de berch op; en neidat Hy sitten hie, Synde learlingen kamen ta Him. Hy die syn mûle iepen en begûn har te learen, sizzende: Sillich binne de earmen fan geast, want har is it keninkryk der himelen. "Sillich binne dyjingen dy't treurje, want se sille treast wurde. "Sillich binne de sêfte, want se sille de ierde erve. "Sillich binne dyjingen dy't hongerje en toarst nei gerjochtichheid, want se sille tefreden wurde. "Sillich binne de barmhertige, want se sille genede krije."

21. Mattéus 7:28-29 "En doe't Jezus dizze spreuken foltôge, wiene de skaren fernuvere oer syn lear, want Hy learde har as ien dy't autoriteit hie, en net as har skriftgelearden."

Sjoch ek: 30 wichtige bibelfersen oer loyaliteit (God, freonen, famylje)

Bonus

Psalm 72:3 "De bergen sille frede bringe oan it folk, en de lytse heuvels, troch gerjochtichheid."




Melvin Allen
Melvin Allen
Melvin Allen is in hertstochtlike leauwige yn it wurd fan God en in tawijd studint fan 'e Bibel. Mei mear as 10 jier ûnderfining yn ferskate ministearjes, hat Melvin in djippe wurdearring ûntwikkele foar de transformative krêft fan 'e Skrift yn it deistich libben. Hy hat in bachelorstitel yn teology fan in renommearre kristlik kolleezje en folget op it stuit in masterstitel yn bibelske stúdzjes. As auteur en blogger is de missy fan Melvin om yndividuen te helpen in grutter begryp fan 'e Skriften te krijen en tiidleaze wierheden oan te passen op har deistich libben. As hy net skriuwt, fynt Melvin it leuk om tiid troch te bringen mei syn famylje, nije plakken te ferkennen en mei te dwaan oan mienskipstsjinst.