25 oanmoedigjende bibelfersen oer eangst en eangst (krêftich)

25 oanmoedigjende bibelfersen oer eangst en eangst (krêftich)
Melvin Allen

Wat seit de Bibel oer eangst?

Ien fan 'e effekten fan' e hjerst is eangst, eangst, en dizze fjildslaggen dy't wy yn ús geast wrakselje. Wy binne allegear fallen skepsels en hoewol leauwigen wurde fernijd yn it byld fan Kristus, stride wy allegear yn dit gebiet. God ken ús striid tsjin eangst. Ien fan 'e manieren dy't Hy ús sjen litte woe dat Hy wit is troch de protte, eangje net foar fersen yn' e Bibel. De Hear wol dat wy treast nimme yn syn wurden.

Soms om jo eangsten te oerwinnen, sille jo jo eangsten moatte ûndergean, mar nim nochris treast, om't God mei jo is. Satan sil besykje ús eangst te fergrutsjen, mar tink oan Gods trou yn it ferline.

God hat jo út dy sûnde brocht, God hat jo houlik fêststeld, God hat jo foarsjoen, God hat jo in baan jûn, God hat jo genêzen, God hat jo relaasje mei oaren werombrocht, mar Satan seit , "wat as jo in oare proef ynfiere? Wat as dy pine weromkomt? Wat as jo jo baan ferlieze? Wat as jo ôfwiisd wurde?" It is de duvel dy't siedden fan twifel yn ús geast ynbringt en seit, "wat as Hy net foarsjocht? Wat as God net fan dy hâldt? Wat as God stoppe mei harkje nei jo gebeden? Wat as God jo strâne lit? Hy skept safolle "wat as" en eangstige gedachten.

D'r is gjin reden om te libjen yn eangst foar dingen dy't net bard binne. Wy moatte in folk wêze dat fertrouwe op 'e Hear enfjochtsje foar dy !" Deselde God dy't earder foar jo fochten hat, sil wer foar jo fjochtsje. Myn God sil elke slach ferslaan! Der is neat ûnmooglik foar God!

Wy binne de meast sillige generaasje. Wy hawwe alle ferhalen fan manlju yn 'e Bibel. Wy witte hoe't de ferhalen wurden binne. God hat trou west en wy lêze dizze ferhalen hieltyd wer. Ferjit net de beloften en wûnders fan God. Hy is net lilk op dy. As jo ​​Kristus fertrouwe mei it fuortheljen fan jo ferline sûnden, fertrou Him dan mei jo takomst. God siket dejingen dy't leauwe sille hawwe. Wy tsjinje deselde God en Hy sil fjochtsje foar jo.

13. Exodus 14:14 “De Heare sil foar jo fjochtsje; do moatst mar stil wêze. "

14. Deuteronomium 1:30 "De Heare dyn God, dy't foar jo giet, sil sels fjochtsje foar jo, lykas Hy foar jo dien hat yn Egypte foar jo eagen. "

15. Deuteronomium 3:22 "Wês net bang foar harren; de Heare dyn God sels scil foar dy stride. "

16. Mattéus 19:26 "Jezus seach nei harren en sei: "By de minske is dit ûnmooglik, mar by God binne alle dingen mooglik."

17. Leviticus 26:12 "En ik scil ûnder jimme rinne en scil jimme God wêze, en jimme scille myn folk wêze. “

As jo ​​God negearje, wurde jo swak.

Soms is de oarsaak fan ús eangst fanwege it negearjen fan God. As jo ​​hert net rjochte is op 'e Hear, hat it echt ynfloed op jo. Werom Tinksto datSatan wol jo gebedslibben deadzje? As in leauwige besiket te libjen sûnder de boarne fan har heil, wurde se swak en brutsen. Sadree't jo begjinne te negearjen God, wurdt it dreger en dreger om syn oanwêzigens te fielen en begjinne jo allinich te fielen.

Sjoch ek: Is Voodoo Echt? Wat is Voodoo-religy? (5 skriklike feiten)

Safolle leauwigen negearje God en dêrom binne safolle leauwigen swak, timide, se kinne de lêst net oan, se binne bang om te tsjûgjen, se binne bang om Gods wil te dwaan, se hawwe gjin macht yn harren libben. As jo ​​​​josels net mei God opslute, sille jo in leffe wurde. Jo moatte allinich mei God komme.

Doe't jo Izaäk sochten, fûnen jo him allinich op it fjild by God. Johannes de Doper wie yn 'e woastenije. Jezus fûn altyd in iensum plak. Al Gods grutste manlju hawwe allinich west mei God dy't syn gesicht socht. Jo hawwe eangst en jo wolle mear frijmoedigens yn jo libben, mar jo hawwe net om't jo net freegje. Wy hawwe in protte problemen, mar as wy gewoan allinich mei God komme, soene wy ​​sjen dat al ús problemen sille wurde oplost.

Dêrom, bid! Altyd bidde! As dy eangstige tinzen op jo sneupe, hawwe jo twa opsjes. Jo kinne op har wenje, wat it slimmer makket en Satan in kâns jout, of jo kinne se nei God bringe. Ferjit de gebedskast net.

18. Spreuken 28:1 “De goddeleaze flechtsje al ferfolget gjinien, mar de rjochtfeardige binne sa dryst as in liuw . “

19. Psalm 34:4 Ik socht de Heare,en hy antwirde my; hy ferlost my út al myn eangsten.

20. Psalm 55:1-8 Harkje nei myn gebed, o God, negearje myn pleit net; hear my en antwirdzje my. Myn tinzen meitsje my lestich en ik bin fertrietlik om wat myn fijân seit, fanwegen de bedrigingen fan 'e goddeleazen; hwent hja bringe it lijen oer my del en slaan my oan yn hjar grime. Myn hert is yn eangst yn my; de skrik fan 'e dea binne my oerfallen. Eangst en triljen hawwe my omgien ; horror hat my oerweldige. Ik sei: "Och, dat ik hie de wjukken fan in douwe! Ik soe fuort fleane en yn rêst wêze. Ik soe fier fuort flechtsje en yn 'e woastyn bliuwe; Ik soe haasten nei myn ûnderdak, fier fan 'e stoarm en stoarm."

21. Filippiërs 4:6-7 Wês net benaud oer neat, mar yn elke situaasje, troch gebed en petysje, mei tanksizzing, presintearje jo fersiken oan God. En de frede fan God, dy't alle ferstân te boppen giet, sil jo herten en jo gedachten yn Kristus Jezus bewarje.

22. 1 Petrus 5:7-8 “ Werp al jo eangst op him, om't hy foar jo soarget. Wês alert en sober fan geast. Jo fijân, de duvel, swalket om as in brûzjende liuw, op syk nei immen om te verslinden. "

De trou fan 'e Hear duorret foar altyd.

Ik wol dat elkenien wit dat eangst ûnûntkomber is. Sels de godlikste manlju en froulju sille beswykje foar eangst, mar bliid wêze yn it feit dat eangst in kar is. Soms kinne ús nachten lang wêze. Wy hawwe allegear hândy nachten doe't wy wrakselen mei eangst en eangst en it wie dreech foar ús om te bidden. Ik moedigje jo oan om te bidden, sels as jo hert der net oan fielt.

God sil jo de krêft jaan. David makke it dúdlik. Jo kinne troch de nacht gean en jo soargen meitsje, skrieme, ensfh., mar Gods genede is elke moarn nij. Der is freugde dy't moarns komt. It kin sa dreech wêze om op God te fertrouwen as ús siel delslein is en wy ûnrêstich binne. Ik herinner my nachten doe't myn hert lêst wie en alles wat ik koe sizze wie "help Hear."

Ik rôp mysels yn 'e sliep, mar moarns wie der frede. Elke moarn is in dei wêryn wy ús kening priizgje kinne. Troch ús rêst yn Him wurket God in stilte yn ús. Psalm 121 leart ús dat sels as wy sliepe, God net slûpt en net allinich dat, Hy sil jo foet net glide litte. Nim in rêst fan jo eangst. Eangst is foar in momint, mar de Heare duorret foar altyd. Der is wille yn 'e moarn! Eare oan God.

23. Psalm 30:5 “Want syn grime duorret mar in momint, mar syn geunst duorret in libben lang; it skriemen kin de nacht bliuwe, mar de freugde komt moarns. "

24. Klaagliederen 3: 22-23 "De fêste leafde fan 'e Hear hâldt nea op; syn barmhertigens komt nea in ein; se binne elke moarn nij; grut is dyn trou. “

25. Psalm 94:17-19 “As de Heare net myn help west hie, soe Myn siel gau wenne hawwe yn it wenplak fan stilte. As iksoe sizze: Myn foet is glide, jins goedertichheid, o Heare, sil my ophâlde. As myn eangstige tinzen yn my fermannichfâldigje, Jo treastingen genietsje myn siel. "

wit dat Hy yn kontrôle is. As Hy ús sûnden kin bedekke mei it bloed fan syn Soan, kin Hy dan ús libben net bedekke? Wy sjitte safolle twifel oan ús leafhawwende Heit, de Skepper fan it universum.

Kristlike sitaten oer eangst

"F-E-A-R hat twa betsjuttingen: 'Forget Everything And Run' of 'Face Everything And Rise.' De kar is fan jo."

"It is better om tûzen mislearrings te meitsjen dan te lef te wêzen om oait wat te ûndernimmen." Clovis G. Chappell

"Fear is net echt. It ienige plak dat eangst kin bestean is yn ús tinzen fan 'e takomst. It is in produkt fan ús ferbylding, wêrtroch't wy bang binne foar dingen dy't op it stuit net en miskien net bestean. Dat is hast dwaasheid. Begryp my net ferkeard, gefaar is heul reëel, mar eangst is in kar."

"Eangst is berne út 'e satan, en as wy allinich tiid nimme om in momint te tinken, soene wy ​​​​sjogge dat alles wat Satan seit is basearre op in falskens." A.B. Simpson

"Mei de krêft fan God yn ús, hoege wy de krêften om ús hinne nea bang te wêzen." Woodrow Kroll

"It is better om tûzen mislearrings te meitsjen dan te lef te wêzen om oait wat te ûndernimmen." Clovis G. Chappell

"Worry is in syklus fan ineffisjinte gedachten dy't draaie om in sintrum fan eangst." Corrie Ten Boom

"Eangst ûntstiet as wy ús yntinke dat alles fan ús hinget." - Elisabeth Elliot

"Moed betsjut net dat jo net bang wurde. Moed betsjut dat jo eangst net stopje littejo."

"Eangst is mar tydlik. Spitich duorret foar altyd."

"Eangst kin ús ferlamme en ús hâlde fan God te leauwen en yn leauwe út te stappen. De duvel hâldt fan in eangstige kristen!" Billy Graham

"As jo ​​​​nei jo eangsten harkje, sille jo stjerre sûnder te witten wat in geweldige persoan jo kinne west hawwe." Robert H. Schuller

"In perfekt leauwe soe ús absoluut boppe eangst heffe." George MacDonald

"Meet jo eangsten mei leauwe." Max Lucado

"Fear is in liar."

Satan wol dat jo yn eangst libje

Ien ding dat de satan oan leauwigen dwaan wol is dat se yn eangst libje. Sels as neat yn jo libben eangst garandearret, sil hy betizing en ûntmoedigjende gedachten stjoere. Jo kinne in feilige baan hawwe en de satan sil eangst stjoere en jo tinke, "wat as ik ûntslein wurd." Soms sil hy dingen sizze lykas "God sil soargje dat jo jo baan ferlieze om jo te testen."

Sjoch ek: 25 moaie bibelfersen oer lelies fan it fjild (delling)

Hy kin sels de godlikste leauwigen betize en meitsje dat se yn eangst libje. Ik haw der west en ik haw muoite mei dit. As jo ​​​​wat binne lykas my, hawwe jo dizze fjildslaggen yn jo geast konfrontearre. Jo tinke dat der wat slims barre sil. Jo moatte erkenne wêr't dizze gedachten wei komme. Dizze gedachten binne fan 'e fijân. Leau se net! De genêzing foar dyjingen dy't wrakselje mei dizze ûntmoedigjende gedachten is te fertrouwen yn 'e Hear. God seit, "meitsje jo gjin soargen oer jo libben. Ik sil jo provider wêze. ik sil nimmesoargje foar jo behoeften. ”

God is yn kontrôle fan ús libben. Ik wit dat it makliker sein is as dien, mar as God yn kontrôle is, hoege jo noait soargen oer in ding! D'r is neat dat bart yn jo libben dat Hy net wit. Jo moatte stil wêze en krije te witten wa't Hy ús. Stel jo fertrouwen yn God.

Sis, "oh Hear help my om op Jo te fertrouwen. Help my om de negative wurden fan 'e fijân te blokkearjen. Help my om te witten dat jo foarsjenning, jo help, jo begelieding, jo geunst, jo leafde, jo krêft, net basearre is op myn prestaasjes, want as it wie. Ik soe ferlern west hawwe, dea, wanhopich, ensfh. ”

1. Spreuken 3:5-6 “Fertrou op de Heare mei dyn hiele hert en leau net op dyn eigen ferstân; jou him oan yn al dyn wegen, en Hy scil dyn paden rjocht meitsje. "

2. Jesaja 41:10 "Sa eangje net, want ik bin mei dy; wês net bang, hwent Ik bin dyn God. Ik scil dy forsterke en dy helpe ; Ik sil dy stypje mei myn rjuchtfeardige rjochterhân. "

3. Jozua 1:9 "Haw ik jo net gebean? Wês sterk en moedich. Wêz net bang; wês net moedich, hwent de Heare dyn God scil mei dy wêze, oeral astû hinnegeanst. “

4. Psalm 56:3 “Mar as ik bang bin, sil ik myn fertrouwen yn jo sette . “

5. Lukas 1:72-76 “om genede te toanen oan ús foarâlden en om syn hillige forboun te tinken, de eed dy’t er ús heit Abraham sward hat: om ús te rêden út ’e hân fan ús fijannen, en om ynskeakelje úsom Him sûnder eangst te tsjinjen yn hilligens en gerjochtichheid foar syn oantlit al ús dagen. En jo, myn bern, sil in profeet fan 'e Allerheechste neamd wurde; want jo sille foar it oantlit des Heare gean om de wei foar him te meitsjen."

"God, ik sil jo mei myn takomst fertrouwe."

Allegear de tinzen dy't troch ús geast rinne, sille ús oerweldigje. It sil op in punt komme wêr't God jo sil freegje, "sille jo my fertrouwe mei jo takomst?" God fertelde Abraham om "op te stean en nei it lân te gean dat ik dy sjen litte sil." Stel jo foar dat de gedachten troch de holle fan Abraham rinne.

As ik yn dy situaasje wie, soene myn palmen swit wêze, myn hert soe klopje, soe ik tinke, hoe sil ik ite? Hoe sil ik feed myn famylje? Hoe sil ik dêr komme? Wat is de juste rûte? Wêr liket it op? Wat doch ik neist? Wêr sil ik wurk fine? Der soe in geast fan eangst wêze.

Doe't God Abraham fertelde om nei in oar lân te gean, wat Hy Abraham eins fertelde, is Him mei alles te fertrouwe. In pear jier lyn liet God my ferhúzje nei in oare stêd dy't 3 oeren fuort wie. Ik wist net wat ik dernei dwaan soe, mar God sei: "Jo sille My fertrouwe moatte. Jo sille ien ding net misse."

God hat my sa trou west troch de jierren hinne! Kear op kear sjoch ik Gods hân oan it wurk en ik bin noch altyd fernuvere. Soms sil God jo liede út jo komfortensône om te folbringenSyn wil. Hy sil syn namme ferhearlikje en Hy sil it troch jo dwaan! God seit, "alles wat jo hoege te dwaan is fertrouwen en al it oare sil wurde fersoarge. Wês net benaud en fertrou net yn jo gedachten. [namme ynfoegje] jo sille My moatte fertrouwe mei jo takomst. Jo moatte My foar jo soargje litte. Jo moatte my liede litte. No moatte jo folslein op My ôfhingje. Troch it leauwen lykas Abraham ferhuze, bewege wy en dogge wy de wil fan God.

Wy moatte nei in plak komme fan folsleine oerjefte oan 'e Hear. As in leauwige op dat plak fan folsleine oerjefte komt, geane doarren iepen. Jo moatte God fertrouwe mei jo moarn. Hoewol ik miskien net wit wat der moarn sil barre, Hear, ik sil Jo fertrouwe!

6. Genesis 12:1-5 “De Heare hie tsjin Abram sein: Gean út dyn lân, dyn folk en dyn heite húshâlding nei it lân dat Ik dy sjen litte sil. Ik scil dy ta in great folk meitsje, en Ik scil dy seingje; Ik sil jo namme grut meitsje, en jo sille in segen wêze. Ik scil seingje dyjingen dy't jo seingje, en wa't jo ferflokt, scil Ik ferflokke; en alle folken op ierde sille troch jo seinge wurde." Sa gyng Abram, lyk as de Heare him sein hie; en Lot gyng mei him. Abram wie fiifensantich jier âld doe't er út Harran gong. "

7. Mattéus 6:25-30 "Dêrom sis ik jo, meitsje jo gjin soargen oer jo libben, wat jo ite of drinke sille; of oer dyn lichem, wat jo sille drage. Isnet it libben mear as iten, en it lichem mear as de klean? Sjoch nei de fûgels fan 'e loft; hja siedzje net, noch rispje se net, en slaan net yn skuorren, en dochs fiedt jimme himelske Heit harren. Binne jo net folle weardefoller as se? Kin ien fan jo troch soargen ien oere tafoegje oan jo libben? En wêrom meitsje jo soargen oer klean? Sjoch hoe't de blommen fan it fjild groeie. Se wurkje net of spin. Dochs sis ik jimme dat net iens Salomo yn al syn pracht wie klaaid as ien fan dizze. As God sa it gers fan it fjild beklaait, dat hjir hjoed is en moarn yn it fjoer smiten wurdt, sil er dy dan net folle mear klaaie - jim lytsleauwe? “

8. Psalm 23:1-2 “ De Heare is myn hoeder; Ik sil net wolle. 2 Hy lit my lizze yn griene greiden. Hy liedt my by stille wetters."

9. Mattéus 6:33-34 "Mar siikje earst it keninkryk fan God en syn gerjochtichheid, en al dizze dingen sille jo tafoege wurde. Meitsje jo dêrom gjin soargen oer moarn, want moarn sil har soargen meitsje oer syn eigen dingen. Genôch foar de dei is syn eigen problemen. "

God hat jo gjin geast fan eangst jûn

Lit de satan jo freugde net stelle. Satan jout ús in geast fan eangst, mar God jout ús in oare geast. Hy jout ús in geast fan macht, frede, selsbehearsking, leafde, ensfh As jo ​​freugde út omstannichheden komt, is dat altyd in iepen doar foar de satan om eangst yn jo te plantsjen.

Us freugde moat fan Kristus komme.As wy wirklik op Kristus rêste, sil d'r in ivige freugde yn ús wêze. Elke kear as jo eangst begjinne te belibjen, identifisearje de dieder en fyn de oplossing yn Kristus. Ik moedigje jo oan om alle dagen ta de Hillige Geast te bidden foar mear frede, frijmoedigens en macht.

10. 2 Timothy 1:7 “Want God hat ús de geast fan freze net jown; mar fan macht en fan leafde en fan in sûn ferstân. “

11. Jehannes 14:27 “ Frede lit ik jo nei; myn frede jou ik dy. Ik jou jo net sa't de wrâld jout. Lit jo herten net ûnrêstich wêze en wês net bang. "

12. Romeinen 8:15 De Geast dy't jo krigen hawwe makket jo net slaven, sadat jo wer yn eangst libje; leaver, de Geast dy't jo krigen hawwe brocht jo oannimmen ta soanskip. En troch him roppe wy: "Abba, Heit."

Wês net bang! Hy is deselde God.

Ik lês Genesis justerjûn en God liet my wat sjen dat leauwigen faak ferjitte. Hy is deselde God! Hy is deselde God dy't Noach liedt. Hy is deselde God dy't Abraham liede. Hy is deselde God dy't Izaäk liede. Begripe jo wirklik de krêft fan dizze wierheid? Soms dogge wy as Hy is in oare God. Ik bin wurch fan in protte goedbedoelde kristenen dy't tinke dat God net liedt hoe't Hy eartiids liede. Leagen, ligen, ligen! Hy is deselde God.

Wy moatte de geast fan ûnleauwe útdriuwe. Lês Hebreeërs 11 hjoed! Abraham, Sara, Henoch, Abel, Noach, Izaäk, Jakob, Jozef en Mozes behagen God troch harrenleauwe. Hjoed sykje wy nei baarnende struiken, wûnders en wûnders. Begryp asjebleaft dat ik net sis dat God gjin tekens jout en geweldige wûnders docht, om't Hy dat docht. Lykwols, de rjochtfeardigen sille libje troch it leauwe! Sûnder leauwe kinne jo God net behagen.

Us leauwe moat net duorje oant bêdtiid en dan begjinne wy ​​​​wer te soargen. Nee! "God, ik sil jo Wurd der foar nimme. Hjir bin ik God. Help myn ûnleauwe!” God besiket in opmerklik leauwen yn jo te meitsjen. Guon fan jimme binne op it stuit yn in slach. Jo binne in tsjûgenis foar de wrâld. Hokker tsjûgenis jouwe jo as jo oer alles murkje? As alles wat jo dogge is klage, bringe jo negative enerzjy út dy't net allinich jo beynfloedet, it beynfloedet de omlizzende, en it beynfloedet dejingen dy't God sykje.

De Israeliten klagen en it makke mear minsken kleie. Se seine: "Dit is de God dy't wy tsjinje. Hy brocht ús hjir út om te stjerren. Wis, as wy net stjerre fan honger, sille wy stjerre fan eangst." As jo ​​​​ienris begjinne te klagen, ferjitte jo elk ding dat God yn it ferline foar jo dien hat. Hy is deselde God dy't jo earder út 'e proef brocht hat!

As jo ​​ienris begjinne te ferjitten wa't God is, begjinne jo om te rinnen en besykje dingen yn jo eigen krêft te dwaan. Eangst makket dat jo hert yn in protte ferskillende rjochtingen giet, ynstee fan ôfstimd mei God. Wat seit God yn Exodus 14:14? "Ik wurkje, jo moatte gewoan stil wêze. Siik




Melvin Allen
Melvin Allen
Melvin Allen is in hertstochtlike leauwige yn it wurd fan God en in tawijd studint fan 'e Bibel. Mei mear as 10 jier ûnderfining yn ferskate ministearjes, hat Melvin in djippe wurdearring ûntwikkele foar de transformative krêft fan 'e Skrift yn it deistich libben. Hy hat in bachelorstitel yn teology fan in renommearre kristlik kolleezje en folget op it stuit in masterstitel yn bibelske stúdzjes. As auteur en blogger is de missy fan Melvin om yndividuen te helpen in grutter begryp fan 'e Skriften te krijen en tiidleaze wierheden oan te passen op har deistich libben. As hy net skriuwt, fynt Melvin it leuk om tiid troch te bringen mei syn famylje, nije plakken te ferkennen en mei te dwaan oan mienskipstsjinst.