60 treastjende bibelfersen oer sykte en genêzing (siik)

60 treastjende bibelfersen oer sykte en genêzing (siik)
Melvin Allen

Wat seit de Bibel oer sykte?

In protte minsken leauwe as kristenen, se sille gjin swierrichheden en sykte mear ferneare, nettsjinsteande de Bibel nea sa'n bewearing. Wylst God minsken kin genêze, kin Hy in oar doel hawwe foar sykte, of Hy kin gjin reden jaan wêrom't immen net genêzen bliuwt. Hoe dan ek, sels as in oanhinger fan Kristus, kinne jo ferwachtsje dat jo yn jo libben ûngemaklike kwalen sille ferneare.

It echte probleem is net de sykte, mar jo antwurd op problemen fan it fleis. God kin jo net genêze, mar Hy sil jo net ferlitte, nettsjinsteande hokker sûnensproblemen jo tsjinkomme. Leauwe en genêzen binne twa wichtige eleminten yn 'e Skrift; lit ús ris sjen hoe't leauwe jo kin liede ta geastlike genêzing, sels as jo fleis ûnder oanfal is.

Kristlike sitaten oer sykte

"As jo ​​​​siik wurde, doch dan twa dingen: bid foar genêzing en gean nei in dokter." John MacArthur

"Ik weage te sizzen dat de grutste ierdske segen dy't God oan ien fan ús kin jaan sûnens is, mei útsûndering fan sykte. Sykte hat faak mear nut west foar de hilligen fan God dan sûnens hat. C.H. Spurgeon

“Sûnens is in goede saak; mar sykte is folle better, as it ús nei God liedt." J.C. Ryle

“Ik sil Him fertrouwe. Whatever, wêr't ik bin, ik kin nea wurde smiten fuort. As ik yn sykte bin, kin myn sykte Him tsjinje; yn ferbjustering kin myn ferbjustering Him tsjinje; as ik yn fertriet bin,wetter. Ik sil sykte ûnder jimme weinimme.”

32. Jesaja 40:29 "Hy jout krêft oan 'e wurch en fergruttet de macht fan' e swakken."

33. Psalm 107: 19-21 "Doe rôpen se ta de Heare yn har problemen, en Hy rêde se út har need. Hy stjûrde syn wird út en genêze hjar; hy rêde se út it grêf. 21 Lit se de Heare tankje foar syn ûnfeilige leafde en syn wûnderlike dieden foar it minskdom.”

Genêzing troch gebed

Ja, God kin jo genêze troch gebed. Psalm 30:2 stelt: "Hear myn God, ik rôp jo om help, en jo hawwe my genêzen." As jo ​​​​siik binne, soe jo earste reaksje wêze moatte om it nei de Heit te nimmen. Rop nei Him as it leauwe bergen kin ferpleatse en genêze wat yn Gods wil is (Mattéus 17:20). De kaai is lykwols om mei oaren te bidden. Wylst jo allinich kinne bidde, wêr't twa of mear binne sammele, Jezus is dêr (Mattéus 18:20).

Jakobus 5:14-15 fertelt ús, "Is immen ûnder jimme siik? Lit him de âldsten fan 'e tsjerke oproppe en lit se oer him bidde, en salvje him mei oalje yn 'e namme fan 'e Hear. En it gebed fan it leauwe sil dejinge rêde dy't siik is, en de Heare sil him opstekke. En as hy sûnden dien hat, sil hy ferjûn wurde. Merk op dat wy ús tsjerkefamylje moatte oproppe om oer te bidden en ús te salvjen yn tiden fan sykte. Ek wiist de Skrift op it genêzen fan 'e geast ek mei ferjouwing en net allinich genêzen fan' efleis.

Gebed is jo grutste ferdigening en earste aksje as jo problemen fan it fleis tsjinkomme. God wol jo helpe, mar as ealman wachtet Hy op jo om te freegjen. Psalmen 73:26 seit: "Myn fleis en myn hert kinne mislearje, mar God is de sterkte fan myn hert en myn diel foar altyd." Adres gebed op dizze manier, wittende dat jo swak binne, mar God is sterk en by steat fan wat jo net kinne, genêzen jo lichem.

34. James 5:16 "Belid jo flaters inoar, en bid foar inoar, dat jo genêzen meie. It krêftige entûsjaste gebed fan in rjuchtfeardige man hat in protte nut.”

35. Psalm 18:6 "Yn myn need rôp ik de Heare; Ik rôp ta myn God om help. Ut syn timpel hearde er myn stim; myn gjalp kaam foar him, yn syn earen.”

36. Psalm 30:2 "Heare myn God, ik rôp jo om help, en jo hawwe my genêzen."

37. Psalm 6:2 "Wês my genedich, o Heare, want ik bin swak; genêze my, o Heare, want myn bonken binne yn pine."

38. Psalm 23:4 "Al rin ik troch de tsjusterste delling, ik sil gjin kwea eangje, want jo binne by my; dyn roede en dyn stêf, hja treastje my.”

39. Matthew 18:20 "Want wêr't twa of trije yn myn namme sammelje, dêr bin ik mei har."

40. Psalm 103:3 "Hy dy't al jo ûngerjuchtichheden ferjûn en al jo sykten genêst."

Bid foar genêzing

Gebed foar genêzing fan it lichem koördinearret mei genêzing fan 'e siel. Yn Mark 5:34 seit Jezus: "Dochter,dyn leauwe hat dy goed makke; gean yn frede en wês genêzen fan jo sykte." Yn Lukas 8:50 fertelde Jezus in heit om net bang te wêzen, mar te leauwen en syn dochter soe goed wêze. Soms is sykte in test fan ús leauwen en in manier om de poarten te iepenjen foar mear gebed.

Wat jo moatte leare is gebed is in teken fan leauwen. Freegje om wat jo wolle en as it folget Gods wil dan kinne jo in posityf antwurd krije. Freegje oaren om ek oer jo te bidden, om't in protte it kado fan genêzing hawwe om te dekken wêr't jo leauwe ûntbrekt (1 Korintiërs 11:9). Jezus stjoerde de apostels út mei de mooglikheid om te genêzen (Lukas 9:9), dus ôfhinklik net fan jo eigen gebed, mar sykje jo tsjerkefamylje foar mear gebed. It wichtichste, leau foar wat jo wolle ûntfange (Mark 11:24) foar resultaten.

41. Psalm 41:4 "Ik sei: "O Heare, wês my genedich; genêze my, want ik haw sûndige tsjin Jo.”

42. Psalm 6:2 "Wês genedich oer my, Heare, want ik bin swak; genêze my, Heare, want myn bonken binne yn pine."

43. Mark 5:34 "Hy sei tsjin har: "Dochter, jo leauwe hat jo genêzen. Gean yn frede en wês befrijd fan jo lijen.”

Fossearje op Kristus yn jo sykte

Jezus wist dat ien manier om de sielen fan minsken te berikken wie troch har fleis. As jo ​​​​troch kwalen gean, fokus dan op Kristus, om't Hy wist dat fysike problemen relatearre wiene oan it geastlike. No is it tiid om te fokusjen op 'e sûnens fan jo siel en te berikken nei God, om't Hy allinich kin genêzedy fan beide.

Gebrûk de tiid yn pine om treast by God te sykjen. Lit it wurk dat Hy folbringe wol plakfine. Hoe rjochtsje jo jo lykwols op Kristus? Troch tiid mei Him troch te bringen! Trek jo Bibel út en lês it Wurd, en bid. Lit God mei jo prate troch dizze tiid fan pine, wylst jo empasy, genede en begryp fan 'e genede fan God leare.

44. Spreuken 4:25 "Lit jo eagen direkt foarút sjen, en jo blik rjocht foar jo wêze."

45. Filippiërs 4:8 "Lit jo eagen direkt foarút sjen, en jo blik rjocht foar jo wêze."

46. Filippiërs 4:13 "Ik kin dit alles dwaan troch Him dy't my krêft jout."

47. Psalm 105: 4 "Sjoch nei de Heare en syn krêft; sykje syn oantlit altyd.”

Bidden foar Gods wil

Minsken hawwe frije wil, en God hat syn wil; jo doel moat wêze om jo wil ôf te stemmen op Gods wil. Jo kinne dat dwaan troch it Wurd te lêzen en spesifyk te freegjen om Gods wil. Earste Johannes 5: 14-15 seit: "En dit is it fertrouwen dat wy foar him hawwe, dat as wy wat freegje neffens syn wil, hy ús harket. En as wy witte dat hy ús harket yn wat wy freegje, dan witte wy dat wy it fersyk hawwe dat wy fan him frege hawwe.”

God wol dat wy Him fine. As wy Him fine, kinne wy ​​nei syn wil harkje. Syn wil folgje sil ivich ta lok liede, wylst Him net fine liedt ta ivige dea en ellinde. Gods wil is heul ienfâldichneffens 1 Tessalonikers 5:16-18, "Wês altyd bliid, bid altyd, tankje yn alle omstannichheden, want dit is Gods wil foar jo yn Kristus Jezus." Ek yn Micha 6:8 learje wy, "Hy hat jo sjen litten, o stjerlike, wat goed is. En wat freget de Heare fan jo? Om rjochtfeardich te hanneljen en barmhertichheid te leaf te hawwen en nederich te kuierjen mei jo God."

Sjoch ek: 25 oanmoedigjende bibelfersen oer âlderdom

As jo ​​​​dizze fersen folgje, sille jo yn Gods wil wêze en in ferbettering yn jo libben sjen, sels as jo lijen net oerwûn binne.

48. 1 Tessalonikers 5: 16-18 "Wês altyd bliid, 17 bid altyd, 18 tankje yn alle omstannichheden; want dit is Gods wil foar jo yn Kristus Jezus.”

49. Mattéus 6:10 "Jo keninkryk kom, jo ​​wil wurdt dien, op ierde lykas yn 'e himel."

50. 1 John 5:14 "Dit is it fertrouwen dat wy hawwe om God te benaderjen: dat as wy wat freegje neffens syn wil, Hy ús harket. 15 En as wy witte dat er ús harket - wat wy ek freegje - witte wy dat wy hawwe wat wy fan him fregen.

Allinich om't God jo genêze kin, betsjut net dat God jo genêze sil. Soms is Gods wil dat jo nei de himel geane. Allinnich God wit om't Hy allinich it folsleine byld hat fan wat der bart en de juste besluten kin nimme. In protte kearen genêzen God net, om't it probleem mei jo lichem net sa wichtich is as it probleem mei jo siel.

As wy siik binne, hawwe wy minder kâns om deenerzjy om te sûndigjen, mar hawwe in djippe winsk om God te sykjen foar genêzing. God wol dizze ferbining. Foar in protte, Hy wit dat ferbining sil net komme as se wurde genêzen, en der is noch wurk te dwaan yn 'e geast. Sels as ús lichem net genêzen, kin it gruttere plan ús ûnbekend wêze, en wy moatte leauwe hawwe dat God in plan hat foar ús goed (Jeremia 29:11).

Sjoch nei Lukas 17:11-19 "No, op 'e wei nei Jeruzalem, reizge Jezus lâns de grins tusken Samaria en Galiléa. Doe't er in doarp yn gong, kamen tsien manlju dy't melaetskheit hiene, him tsjin. Hja stiene op in ôfstân en rôpen mei in lûde stimme: "Jezus, Master, hawwe meilijen mei ús!" Doe't er se seach, sei er: Gean, lit jimsels oan 'e preesters sjen. En wylst se gongen, waarden se skjinmakke. Ien fan harren, doe't er seach dat er genêzen wie, kaam werom, en priizge God mei in lûde stim. Hy goaide him foar de fuotten fan Jezus en betanke him - en hy wie in Samaritaan. Jezus frege: "Winne net alle tsien skjinmakke? Wêr binne de oare njoggen? Is gjinien weromkommen om God te priizgjen, útsein dizze frjemdling? Doe sei er tsjin him: Kom oerein en gean; jo leauwe hat jo goed makke."

Alle tsien melaatsen waarden genêzen fan har sykte, mar mar ien kaam werom en folge Gods wil om te priizgjen en te tankjen. Allinne dizze man wie goed makke. Meastentiids binne fysike sûnensproblemen in probleem fan it hert as geast, en wy moatte goed makke wurde troch Gods wil te folgjen. Oare kearen wurde wy jûnit antwurd wolle wy net, nee. God hoecht syn wegen net te ferklearjen, en Hy kin kieze om ús net te genêzen. Oft it is fanwege sûnde of gefolgen fan sûnde, kinne wy ​​​​fysike genêzing wurde wegere om ús geast te rêden.

51. Job 13:15 "Alhoewol Hy my deadet, sil ik op Him hoopje. Dochs sil ik myn wegen foar Him bestride.”

52. Filippiërs 4: 4-6 "Wês altyd bliid yn 'e Hear; wer sil ik sizze, bliid wêze. 5 Lit jins reedlikens by elkenien bekend wêze. De Heare is by de hân; 6 Wês oer neat benaud, mar lit yn alles troch gebed en smeking mei tanksizzing jo fersiken by God bekend makke wurde.”

53. Psalm 34: 1-4 "Ik sil de Heare altyd priizgje: syn lof sil altyd yn myn mûle wêze. 2 Myn siel scil hjar roem meitsje yn ’e Heare: de nederige scille derfan hearre en bliid wêze. 3 O grutmeitsje de Heare mei my, en lit ús syn namme mei-inoar ferheffe. 4 Ik socht de Heare, en Hy hearde my, en forloste my út al myn eangsten.”

54. John 11: 4 "Doe't er dit hearde, sei Jezus:" Dizze sykte sil net einigje yn 'e dea. Nee, it is ta Gods gloarje, sadat Gods Soan der troch ferhearlike wurde kin.”

55. Luke 18:43 "Daliks krige hy syn sicht en folge Jezus, God priizge. Doe't alle minsken it seagen, priizgen se ek God."

Jezus genêzen de siken yn 'e Bibel

Jezus kaam om de wrâld geastlik te genêzen, en faaks dit ynklusyf fysike genêzing. Kristusdie 37 wûnders yn 'e Bibel, en 21 fan dizze wûnders wiene genêzen fan fysike kwalen, en Hy brocht sels in pear deade minsken en ferwidere ûnreine geasten fan oaren. Lês troch Matthew, Mark, Luke, en John om te sjen hoe wichtich genêzen wie foar it ministearje fan Jezus.

56. Mark 5:34 "Hy sei tsjin har: "Dochter, jo leauwe hat jo genêzen. Gean yn frede en wês befrijd fan jo lijen.”

57. Matthew 14:14 (ESV) "Doe't er oan lân gie, seach er in grutte mannichte, en hy hie begrutsjen mei har en genêze har siken."

58. Luke 9:11 (KJV) "En it folk, doe't se it wisten, folgen him: en hy ûntfong se en spriek ta har oer it keninkryk fan God, en genêze dyjingen dy't genêzing nedich hiene."

Wat is geastlike sykte?

Krekt sa't sykte it lichem oanfalt, kin it ek de geast oanfalle. Hoewol it net spesifyk yn 'e Bibel wurdt neamd, is geastlike sykte in oanfal op jo leauwen en kuierje mei God. As jo ​​sûndigje en net bekenne of freegje om ferjouwing, of gewoan fuortfalle fan Gods paad, kinne jo geastlik siik wêze. De wrâld is faaks de wichtichste oarsaak fan sykte as de wrâld net folget Gods wil.

Gelokkich is behanneling fan geastlike sykte maklik. Sjoch nei Romeinen 12: 2, "Oanformearje jo net oan it patroan fan dizze wrâld, mar wurde omfoarme troch it fernijen fan jo geast. Dan sille jo kinne testen en goedkarre wat Gods wil is - syn goed, noflike enperfekte wil. ” Unthâld om de tinkpatroanen fan 'e wrâld te foarkommen, mar tichtby Gods wil te bliuwen om geastlike sykte te foarkommen. Jezus sels is de genêzing foar geastlike problemen lykas Hy is de dokter foar sûnde (Mattéus 9: 9-13).

59. 1 Tessalonikers 5:23 "No mei de God fan 'e frede sels jo folslein hilligje, en mei jo hiele geast en siel en lichem ûnskuldich hâlden wurde by de komst fan ús Hear Jezus Kristus."

60. Efeziërs 6:12 "Us striid is net mei minsken. It is tsjin de lieders en de machten en de geasten fan it tsjuster yn dizze wrâld. It is tsjin de demonwrâld dy't yn 'e himelen wurket."

Konklúzje

God brûkt sykte om in omjouwing te meitsjen wêr't wy mear tiid mei Him sille trochbringe of om te helpen ús werom nei Syn perfekte wil. Soms genêzen God ús lykwols net om redenen dy't wy miskien noait witte, mar wat wy witte is dat God ús noait sil ferlitte of ferlitte. Nim de tiid wylst jo siik binne om kontinu te bidden, God en syn wil te sykjen en jo Skepper te priizgjen.

myn fertriet kin Him tsjinje. Myn sykte, of perpleksiteit, of fertriet kin needsaaklike oarsaken wêze fan ien of oare grutte ein, dat is hielendal boppe ús. Hy docht neat om 'e nocht." John Henry Newman

"De krityske fraach foar ús generaasje - en foar elke generaasje - is dit: As jo ​​de himel koene hawwe, sûnder sykte, en mei alle freonen dy't jo ea op ierde hiene, en al it iten do hast oait leuk fûn, en alle frijetiidske aktiviteiten dy't jo oait genoaten hawwe, en alle natuerlike skientme dy't jo ea sjoen hawwe, alle fysike wille dy't jo ea hawwe priuwe, en gjin minsklik konflikt of hokker natuerrampen, kinne jo tefreden wêze mei de himel, as Kristus net wie dêr?" John Piper

Skripten oer siik wêze en genêzen

It Wurd sprekt faak oer sykte en lijen, wylst it nei it fleis as de oarsaak wiist. As wy binne makke fan in lichem dat ferfalt, wy moatte wurde herinnerd oan ús ûnfolsleine natuer en de needsaak fan it ivige libben, dat de Bibel wiist op kear op kear. Jezus kaam om ús ferfallende foarmen fuort te nimmen en se te ferfangen troch ivige foarmen dy't frij binne fan sykte en dea troch ús de rûte nei de himel te toanen troch heil.

Om de needsaak fan Jezus syn offer folslein te realisearjen, hawwe wy sykte nedich om te ûnthâlden ús fan ús minsklike natuer. De ienige remedie foar ús fleis is de geast dy't komt fan ferlossing fia Jezus Kristus. Romeinen 5: 3-4 ferbyldet de needsaak fan lijen, "Mear dan dat, wy binne bliid yn úslijen, wittende dat lijen úthâldingsfermogen produsearret, en úthâldingsfermogen karakter produsearret, en karakter produsearret hope.

Wylst genietsje fan sykte net bart, brûkt God fysike ellinde om ús geast te skerpjen en ús tichter by Him te bringen. Wylst op ierde, genêze Jezus fysike kwalen om minsken te helpen begripe hoe't God it probleem fan sûnde kin genêze. As de Heare problemen fan it fleis kin keare, hoefolle mear sil Hy dwaan om jo geast te lieden nei in plak fan sûnens en libben?

Alle Skrift liedt ta it genêzen fan sykte mei sûnde as de wichtichste sykte. Us fleis en sûnde binne keppele oant wy de keatlingen brekke mei ferlossing fan God. Gjin saak hoe hurd jo besykje, op in stuit, do silst stjerre, en dyn fleis sil net mear saak. Sykte sil net mear skele, mar jo geast sil bliuwe. Lit in tydlik probleem lykas fleis net tastean om jo fuort te lieden fan God.

1. Romeinen 5: 3-4 "En net allinich dit , mar wy fiere ek yn ús ferdrukkingen, wittende dat ferdrukking trochsettingsfermogen bringt; 4 en trochsettingsfermogen, bewiisd karakter; en bewezen karakter, hoop. ”

2. Spreuken 17:22 "In bliid hert is goede medisinen, mar in ferpletterde geast droech de bonken op."

3. 1 Keningen 17:17 "In skoft letter waard de soan fan 'e frou dy't it hûs hie, siik. Hy groeide slimmer en slimmer, en einlings stoppe mei sykheljen. 18 En hja sei tsjin Elia: Hwet hawwe jo tsjin my, Godsman? Hastokom om my oan myn sûnde te herinnerjen en myn soan te deadzjen? 19 "Jou my dyn soan," antwirde Elia. Hy naem him út har earmen, droech him nei de boppekeamer dêr't er tahâlde en lei him op syn bêd. 20 Do rôp er ta de Heare: Heare, myn God, hawwe Jo ek ramp brocht oer dizze widdo, dêr’t ik by bin, troch hjar soan dea to stjerren? 21 En hy strekte him trijeris út oer de jonge en rôp ta de Heare: Heare myn God, lit it libben fan dizze jonge weromkomme! 22 De Heare hearde it roppen fan Elia, en it libben fan de jonge kearde him werom, en hy libbe. 23 En Elia naem it bern op en fierde it út ’e keamer del yn ’e hûs. Hy joech him oan syn mem en sei: "Sjoch, dyn soan libbet!"

4. James 5:14 "Is immen ûnder jimme siik? Dan moat hy de âldsten fan 'e tsjerke roppen en se moatte oer him bidde, en him salvje mei oalje yn 'e namme fan 'e Hear. "

5. 2 Corinthians 4: 17-18 "Want ús ljochte en momintlike problemen berikke foar ús in ivige hearlikheid dy't se allegear folle grutter is. 18 Sa rjochtsje wy ús eagen net op wat sjoen wurdt, mar op wat net sjoen is, om't hwat sjoen is tydlik, mar wat net sjoen is, is ivich.”

6. Psalm 147:3 "Hy genêst de brutsen herten en bindet har wûnen."

7. Exodus 23:25 "Jo moatte de Heare jo God tsjinje, en hy sil jo iten en wetter seingje. Ik sil alle sykte ûnder jimme weinimme.”

8. Spreuken 13:12 "Hoop útsteld makket dehert siik, mar in dream ferfolle is in beam fan it libben.”

9. Mattéus 25:36 "Ik hie klean nedich en jo hawwe my klaaid, ik wie siik en jo sochten nei my, ik siet yn 'e finzenis en jo kamen om my te besykjen."

10. Galatiërs 4:13 "mar jo witte dat it wie fanwege in lichaamlike sykte dat ik it evangeelje foar jo de earste kear preke."

It belang fan it fersoargjen fan jo lichem

Hoewol it fleis stjert, is it minsklik lichem in kado makke troch God om ús oan 'e ierde te ferbinen. Sa lang as jo binne op dizze ierde, soargje foar it kado jûn oan dy. Nee, it fersoargjen fan jo lichem sil net alle kwalen ferwiderje, mar kin in protte foarkomme. Foar no is jo lichem in timpel foar de Hillige Geast (Korintiërs 6:19-20), en de Geast fertsjinnet in moai plak om te wenjen wylst Hy jo siel ûnderhâldt.

Romeinen 12: 1 seit: "Ik rop jimme dêrom op, bruorren, troch de barmhertigens fan God, om jimme lichems in libbend offer te stellen, hillich en oannimlik foar God, dat is jimme geastlike oanbidding." Troch kontrôle oer jo fleis te hâlden kinne jo in sûne relaasje mei jo Skepper behâlde. Sykte hat ynfloed op geastlike natuer, en troch jo fleis te behâlden, hâlde jo josels in skip klear om troch God te foljen.

11. 1 Korintiërs 6:19-20 "Of witte jo net dat jo lichem in timpel is fan 'e Hillige Geast yn jo, dy't jo fan God hawwe, en dat jo net jo eigen binne? 20 Hwent jimme binne kocht foar in priis: dêrom ferhearlikje Godyn jo lichem.”

12. 1 Timothy 4: 8 "Want fysike training is fan wat wearde, mar godstsjinst hat wearde foar alle dingen, en hâldt belofte foar sawol it hjoeddeistige libben as it kommende libben."

13. Romeinen 12:1 "Dêrom rop ik jimme op, bruorren, mei it each op Gods barmhertigens, om jimme lichems te offerjen as libbene offers dy't hillich binne en God wolkom, want dit is de ridlike manier foar jo om te oanbidden.

14. 3 John 1: 2 "Leafste, ik bid dat alles mei jo goed gean kin en dat jo yn goede sûnens kinne wêze, lykas it goed giet mei jo siel."

15. 1 Corinthians 10:21 "Of jo dêrom ite of drinke, of wat jo ek dogge, dogge alles ta eare fan God."

16. 1 Korintiërs 3:16 "Witte jo net dat jo de timpel fan God binne en dat Gods Geast yn jo wennet?"

Wêrom lit God sykte ta?

Sykte komt út trije boarnen: God, sûnde en satan, en út natuerlike boarnen. As God ús mei sykte oanbringt, befettet it faaks in geastlike les om ús te herinnerjen oan ús minsklike natuer en de needsaak fan syn natuer. Lykas hjirboppe oanjûn, fertelt Romeinen 5 ús dat sykte úthâldingsfermogen kin bringe dy't karakter kin bringe. Hebreeërs 12: 5-11 fertelt ús ek hoe't dissipline en berisping komme fan in Heit dy't ús leaf hat en ús wol foarmje yn syn perfekte byld.

Psalmen 119:67 seit: "Foardat ik benaud wie, gong ik dwaal, mar no hâld ik jo wurd." Fers 71 stelt: "It is goed foar my dat ik wieferdrukt, dat ik jins ynsettingen leare mei. Wy moatte sykte akseptearje as in manier om tichter by God te berikken en syn wil te finen. Sykte bringt ús om te stopjen en nei te tinken en hooplik de leafde fan God te finen dy't wachtet om ús werom te ferpleatsen nei sûnens, sadat wy syn ivige wil folgje kinne.

Satan kin jo oertsjûgje om te sûndigjen wêr't jo minder ynsjoch hawwe oer Gods sil en falle ûnder it oardiel (1 Korintiërs 11:27-32). Sûnde komt mei natuerlike gefolgen, en de satan is derop om te ferneatigjen! De measte sykte jout ús lykwols de kâns om Gods gloarje te toanen, "dit barde sadat de wurken fan God yn him toand wurde kinne" (Jehannes 9:3). feroarsaakje sykte. Oft fan minne genetika of fan leeftyd, jo lichem begjint te stjerren fan 'e tiid dat jo berne binne. Jo kinne jo fleislik lichem net ferlitte oant jo stjerre, dus jo kinne ferwachtsje dat jo geast en geast sterk binne, jo lichem swak sil wêze. Sykte yn 'e loft en alles kin jo ynfektearje sûnder dat God of de duvel de oarsaak is.

17. Romeinen 8:28 "En wy witte dat God yn alle dingen wurket foar it goede fan dyjingen dy't Him leafhawwe, dy't roppen binne neffens syn doel."

18. Romeinen 8:18 "Want ik tink dat it lijen fan dizze hjoeddeiske tiid net wurdich binne te fergelykjen mei de hearlikheid dy't ús iepenbiere wurde sil."

19. 1 Petrus 1: 7 "Want ik tink dat it lijen fan dizze hjoeddeiske tiid net wurdich binne te fergelykjenmei de hearlikheid dy't ús iepenbierre wurde sil.”

20. John 9:3 "Noch dizze man noch syn âlden hawwe sûndige," sei Jezus, "mar dit barde sadat de wurken fan God yn him toand wurde soene."

21. Jesaja 55: 8-9 "Want myn gedachten binne jo gedachten net, en jo wegen binne net myn wegen," seit de Heare. 9 "As de himel heger is as de ierde, sa binne myn wegen heger as jo wegen en myn gedachten as jo gedachten."

22. Romeinen 12:12 "Bliid yn hope, folhâlde yn ferdrukking, wijd oan gebed."

23. James 1: 2 "Myn bruorren, rekkenje it allegear freugde as jo yn ferskate besikingen falle, 3 wittende dat it testen fan jo leauwen geduld produsearret. 4 Mar lit it geduld it perfekte wurk hawwe, dat jo folslein en folslein wêze meie, en neat ûntbrekt.”

24. Hebreeërs 12: 5 "En binne jo dit wurd fan bemoediging folslein fergetten dat jo oansprekt lykas in heit syn soan oansprekt? It seit: "Myn soan, meitsje gjin ljocht fan 'e tucht fan' e Heare, en ferlies net hert as Hy jo biskriet."

De God dy't

God genêst is genêzen sûnt sûnde en sykte de wrâld ynkamen. Yn Exodus 23:25, "Aanbidde de Heare dyn God, en syn segeningen sille wêze op jo iten en wetter. Ik sil jo sykte út jo midden weinimme." Nochris yn Jeremia 30:17 sjogge wy Gods reewilligens om te genêzen, "Want Ik sil jo sûnens werombringe, en jo wûnen sil Ik genêze, seit de Heare. God is by steatfan genêzen fan dyjingen dy't syn namme roppe en syn genede sykje.

Jezus gie troch om troch te gean mei genêzen. Mattéus 9:35 fertelt ús, "Jezus gie troch alle stêden en doarpen, learde yn har synagogen en ferkundige it evangeelje fan it keninkryk en genêzen elke sykte en elke lijen." Gods doel hat altyd west om ús lijen op te heljen, net allinich fysyk, mar ek geastlik.

Sjoch ek: 50 Wichtige Bibelferzen oer de Hillige Geast (begelieding)

25. Psalm 41:3 "De Heare sil him stypje op syn siikbêd; Yn syn sykte bringe Jo him ta sûnens werom.”

26. Jeremia 17:14 "O Heare, Jo allinich kinne my genêze; do allinne kin rêde. Myn lof is allinich foar jo!”

27. Psalm 147:3 "Hy genêst de brutsen herten en ferbynt har wûnen."

28. Jesaja 41:10 "Eangje net, want Ik bin by dy; Wês net bang, want ik bin jo God. Ik sil dy fersterkje, Ik sil dy ek helpe, Ik sil dy ek stypje mei myn rjochtfeardige rjochterhân.”

29. Exodus 15:26 "Hy sei:" As jo ​​goed harkje nei de Heare jo God en dogge wat rjocht is yn syn eagen, as jo oandacht jouwe oan syn geboaden en al syn besluten hâlde, sil ik gjin fan 'e sykten oer jo bringe Ik brocht de Egyptners oan, hwent Ik bin de Heare, dy't jo genêzen."

30. Jeremia 33: 6 "Dochs sil ik sûnens en genêzing bringe; Ik sil myn folk genêze en lit se genietsje fan oerfloedige frede en feiligens.”

31. Exodus 23:25 "Aanbidde de Heare dyn God, en syn segen sil wêze op dyn iten en




Melvin Allen
Melvin Allen
Melvin Allen is in hertstochtlike leauwige yn it wurd fan God en in tawijd studint fan 'e Bibel. Mei mear as 10 jier ûnderfining yn ferskate ministearjes, hat Melvin in djippe wurdearring ûntwikkele foar de transformative krêft fan 'e Skrift yn it deistich libben. Hy hat in bachelorstitel yn teology fan in renommearre kristlik kolleezje en folget op it stuit in masterstitel yn bibelske stúdzjes. As auteur en blogger is de missy fan Melvin om yndividuen te helpen in grutter begryp fan 'e Skriften te krijen en tiidleaze wierheden oan te passen op har deistich libben. As hy net skriuwt, fynt Melvin it leuk om tiid troch te bringen mei syn famylje, nije plakken te ferkennen en mei te dwaan oan mienskipstsjinst.