21 Wichtige bibelfersen oer fokus op God

21 Wichtige bibelfersen oer fokus op God
Melvin Allen

Bibelfersen oer fokus op God

Fokus jo yn jo gebedslibben? Is fokus op 'e Hear in striid foar jo? Is d'r iets dat jo tsjinhâldt fan 'e Hear? Unthâlde jo de tiden doe't jo eartiids yn 'e brân stiene foar God?

Unthâlde jo de dagen dat jo útseagen om de Hear te oanbidden? Binne jo maklik ôfleid yn 'e oanbidding?

Ferlieze jo de striid dy't jo ienris hienen en as dat sa is, binne jo ree om te fjochtsjen foar God? As jo ​​​​net fjochtsje foar mear fan Him, sille jo Him ferlieze.

As jo ​​​​ienris de oanwêzigens fan God begjinne te ferliezen, moatte jo fjochtsje. It is tiid om oarloch te meitsjen!

Sitaten oer fokus op God

"Wat jo geast ferbrûkt, kontrolearret jo libben."

"Rjochtsje net op jo tsjinstanners. Fokus op Gods mooglikheden."

"Wier leauwe is om jo eagen op God te hâlden as de wrâld om jo hinne falt." (Faith Bible-fersen)

"Ynstee fan te tinken oer hoe hurd de test is, kinne wy ​​ynstee rjochtsje op it freegjen fan 'e Hear om ús begryp te fergrutsjen." Crystal McDowell

"Hoe mear jo jo rjochtsje op josels, hoe mear ôfliede jo sille wêze fan it goede paad. Hoe mear jo Him kenne en mei Him kommunisearje, hoe mear de Geast jo lykas Him sil meitsje. Hoe mear jo binne lykas Him, hoe better jo sille begripe syn folsleine genôch foar alle swierrichheden fan it libben. En dat is de ienige manier om echte tefredenheid te witten." JohnMacArthur

"As jo ​​​​jo gedachten op God fêststelle, reparearret God jo gedachten."

"Fokusearje op God, net jo probleem. Harkje nei God, net nei jo ûnfeiligens. Fertrouwe op God, net op jo eigen krêft."

"Myn relaasje mei God is myn nûmer ien fokus. Ik wit dat as ik dêr foar soargje, God foar al it oare soarget."

Konsintrearje jo yn 'e oanbidding?

Jo kinne as in liuw roppe en net ien ding tsjin God sizze. Jo kinne frijmoedig skrieme en bidde, mar jo gebed sil de himel noch net oanreitsje. Undersykje dysels! Gooie jo gewoan wurden om of fokusje jo? God sjocht nei it hert. D'r binne minsken dy't repetitive dingen kinne rinne en sizze en net ien kear oer God tinke. Komt dyn hert oerien mei de wurden dy't komme út dyn mûle?

Sykje jo nei God of bidde jo ta Him wylst jo geast op oare dingen is? Jo moatte dit fjochtsje. Dat jildt net allinnich foar de oanbidding, mar dat jildt ek foar alle religieuze aktiviteiten. Wy kinne tsjinje by tsjerke wylst ús hert is fuort fan 'e Hear. Ik haw muoite mei dit. Soms moatte jo in oere yn it gebed sitte oant jo hert op Him komt. Jo moatte wachtsje op Syn oanwêzigens. God, ik wol dy gewoan. God, ik haw dy nedich!

God help my te fokusjen Ik kin net sa libje! Wy moatte wanhopich wêze foar God en as wy net wanhopich binne foar Him, is dat in probleem. Fjochtsje foar mear fokus op Him! Net finânsjes, gjin famylje,net it ministearje, mar Him. Begryp wat ik sis. D'r is in tiid dat wy foar dizze dingen bidde, mar oanbidding is net oer segeningen. Oanbidding is allinich oer God. It giet allegear oer Him.

Wy moatte op in punt komme wêr't wy net kinne sykhelje oant wy sa rjochte binne op Him en syn oanwêzigens. Wolle jo God? It iene ding dat jo wolle yn jo libben dat jo net sûnder kinne libje, is it God? Wy moatte leare om Him te skatte.

1. Mattéus 15:8 "Dizze minsken earje my mei har lippen, mar har hert is fier fan my."

2. Jeremia 29:13 "Jo sille my sykje en fine as jo my sykje mei jo hiele hert."

3. Jeremia 24:7 “Ik sil harren in hert jaan om My te kennen, want Ik bin de Heare; en hja scille myn folk wêze, en Ik scil hjar God wêze, hwent hja scille mei hjar hiele hert ta My weromkeare.

4. Psalm 19:14 "Lit de wurden fan myn mûle en de meditaasje fan myn hert oannimlik wêze yn jo eagen, o Heare, myn rots en myn Ferlosser."

5. Johannes 17:3 "No dit is it ivige libben: dat se jo kenne, de ienige wiere God, en Jezus Kristus, dy't jo stjoerd hawwe."

As jo ​​rjochte binne op God, sille jo net op wat oars rjochtsje.

In protte fan ús wrakselje mei safolle dingen en in protte fan ús wurde weage troch de besikingen fan it libben. As jo ​​​​gewoan rjochtsje op God soene jo begripe dat dizze dingen krekt sa lyts binne yn ferliking mei Him. Wêrom tinke jo dat God ús fertelt te wêzennoch? As wy net stil binne, sil ús geast fol wurde mei safolle lûd fan 'e besikingen om ús hinne. Soms moatte jo rinne en allinich wêze mei de Hear en stil wêze foar Him. Lit Him jo eangsten en soargen kalmearje.

Sjoch ek: 50 krêftige bibelfersen oer fijannen (omgean mei har)

God is wa't Hy seit dat hy is. Hy is ús ûnderdak, ús fersoarger, ús healer, ús krêft, ensfh As jo ​​sa rjochte binne op God yn 'e midden fan besikingen, dat lit in hert sjen dat fertrout op' e Hear. Neat yn 'e hel kin in hert bang meitsje dat op 'e Hear fertrout, mar jo moatte rjochtsje op God. D'r binne in protte kearen yn jo libben as jo sitte en jo soargen meitsje, mar wêrom bidde jo net? Ik leau dat dit ien fan 'e wichtichste redenen is wêrom't minsken wrakselje mei depresje. Wy wenje op it negative en wy litte dizze gedachten yn ús siel simmerje ynstee fan ús God te sykjen. It bêste tsjingif foar soargen is oanbidding.

D'r binne in protte kristenen dy't stoarn binne foar har leauwen. In protte martlers waarden op 'e brân ferbaarnd. Se stoaren by it sjongen fan hymnen foar de Heare. De measte minsken soene skrieme fan pine en God ferlitte. Nim in momint om foar te stellen dat se baarnen, mar ynstee fan har soargen te meitsjen, oanbeaen se de Hear.

6. Jesaja 26:3 "Jo sille de geast dy't fan Jo ôfhinklik is yn perfekte frede hâlde, want it fertrout op Jo."

7. Psalm 46:10 “Wês stil en wit dat ik God bin! Ik sil eare wurde troch alle folken. Ik sil oer de hiele wrâld fereare wurde. ”

8. Psalm 112:7 “ Se sille gjin eangst foar hawwemin nijs; har hert is fêst, fertroud op de Heare.

9. Psalm 57:7 “Myn hert is wis op Jo, o God; myn hert is wis. Gjin wûnder dat ik jo lof sjonge kin!"

10. Psalm 91:14-15 "Om't hy syn leafde op my rjochte hat, sil ik him rêde. Ik sil him beskermje, om't hy myn namme ken. As er my ropt, sil ik him antwurdzje. Ik sil by him wêze yn syn need. Ik sil him rêde, en ik sil him earje."

Yn dit libben en benammen yn Amearika binne d'r safolle dingen dy't jo besykje te ôfliede.

D'r binne oeral ôfliedingen. Ik leau dat ien fan 'e redenen dat manlju gjin manlju binne en froulju net hannelje as froulju is fanwege dizze ôfliedingen. Alles besiket ús te fertragen en ús foarby te hâlden. Dizze wrâld draait ús hert ôf fan God. Dat is de reden dat as in protte minsken har wurden oanbidde, net oerienkomme mei har hert.

Wy binne sa soargen oer fideospultsjes dat se in goede mearderheid fan ús libben ynnimme. In protte binne sa fongen troch har tillefoans dat se gjin tiid hawwe om te oanbidden. It earste wat minsken dogge is wekker wurde en se geane fuortendaliks nei har tillefoans en se kontrolearje har tekstberjochten en har sosjale media-akkounts en se tinke net ienris oer God. Wy wurde sa ôfliede troch al it oare en wy ferjitte God. Wy ferjitte wat foar ús is.

Jezus sei dat it dreech is foar de rike om yn 'e himel yn te gean. Yn Amerikawy ryk. Yn guon lannen binne wy ​​miljonêrs. Al dizze ljochten, elektroanika en lúkse binne bedoeld om ús ôf te lieden. Ik sjoch amper televyzje, om't ik wit hoe gefaarlik it is. It makket myn leafde foar de Hear kâld, om't it sa ferslaavjend kin wêze. As jo ​​​​ride, sille jo net rjochte wêze op wat efter jo is, om't dat ekstreem gefaarlik is. Op deselde manier is it ekstreem gefaarlik om te fokusjen op 'e dingen fan' e wrâld.

Jo wurde hindere. Jo sille de Heare net mei jo hiele hert sykje, om't jo moatte bliuwend weromsjen. Ik moedigje jo oan om it ferline te ferjitten, ôf te melden op jo sosjale media-akkounts, de TV útsette en stopje mei hingje om dejingen dy't jo hinderje. Fixearje jo eagen op Kristus. Lit Him jo mear en mear nei Him liede. Jo kinne Gods wil net dwaan wylst jo kontinu werom sjogge.

11. Psalm 123:2 "Wy bliuwe op syk nei de Heare ús God foar syn barmhertichheid, lykas tsjinstfeinten har eagen op har hear hâlde, lykas in slavin har mêtresse sjocht foar it minste sinjaal."

12. Kolossers 3:1 "Dêrom, as jo mei de Messias opwekke binne, bliuw dan fokusje op 'e dingen dy't boppe binne, wêr't de Messias sit oan 'e rjochterhân fan God."

13. Filippiërs 3:13-14 "Nee, leave bruorren en susters, ik haw it net berikt, mar ik rjochtsje my op dit iene ding: it ferline ferjitte en útsjen nei wat der foarkomt."

Tinkoer Kristus.

Wat binne jo gedachten fol mei? Is it Kristus? Wy moatte oarloch meitsje mei ús gedachten. Us geast hâldt fan alles, mar God en bliuwe dêr. As myn geast foar in lange perioade op iets neist de Hear wennet, kin ik wurch wurde. Litte wy bidde om help by it hâlden fan ús geast rjochte op Kristus.

Litte wy bidde dat God ús helpt om te merken as ús geast nei wat oars driuwt. Lit ús fjochtsje mei ús gedachten. Ik learde dat it preekjen fan it evangeelje oan josels in geweldige manier is om jo geast op Kristus te hâlden. Soms moatte wy in momint nimme om Him gewoan te priizgjen en Him te tankjen. In momint fan echte oanbidding duorret in libben lang. It krijt jo fokus direkt.

Ik hâld ek fan harkje nei oanbiddingsmuzyk de hiele dei. Ik wol dat myn hert slacht foar de Hear. Ik wol genietsje fan Him. As jo ​​wrakselje mei dizze rop om help. Help myn gedachten om fol te wurden mei jo en jou my advys om my te helpen myn Hear.

14. Hebreeërs 12:1-2 "Dêrom, om't wy sa'n grutte wolk fan tsjûgen om ús hinne hawwe, lit ús ek alle beswierskriften en de sûnde dy't ús sa maklik fernielet ôflizze, en lit ús rinne mei ferneare de race dy't foar ús set is, ús eagen rjochtsje op Jezus, de skriuwer en folmakker fan it leauwen, dy't foar de freugde dy't Him foarsteld is, it krús ferneatige, de skamte ferachte, en hat sitten oan 'e rjochterhân fan 'e troan fan God."

15.Hebreeërs 3: 1 "Dêrom, hillige bruorren, partners yn in himelske ropping, hâld jo fokus op Jezus, de apostel en hegepryster fan ús belidenis."

As jo ​​net rjochte binne op God, sille jo flaters meitsje.

God fertelt syn folk konstant om myn wurden te ûnthâlden, om't ús hert bûgd is om ús eigen wei te gean . As jo ​​​​rjochte binne op 'e Hear, sille jo rjochte wêze op syn Wurd.

As jo ​​​​begjinne fokus te ferliezen, stopje jo mei it meitsjen fan oarloch mei sûnde, jo ûnderskieding sil ôf wêze, jo binne stadich om Gods wil te dwaan, jo wurde ûngeduldich, ensfh.

In protte kearen sjogge wy Kristenen begjinne dating goddeleaze minsken omdat se nimme harren fokus ôf fan God. Satan sil besykje jo te ferlieden. Doch it mar ien kear, God makket neat út, God duorret te lang, ensfh

Wy moatte op wacht wêze en sterk wêze yn 'e Hear, mar hoe kinne wy ​​sterk wêze yn 'e Hear as wy binne net rjochte op 'e Hear? Kom deistich yn it Wurd en wês in dwaander gjin harker. Hoe kinne jo de ynstruksjes fan God kenne as jo net yn syn Wurd binne?

16. Spreuken 5:1-2 “Myn soan, bliuw rjochte; harkje nei de wiisheid dy't ik opdien haw; jou oandacht oan wat ik oer it libben leard haw, sadat jo miskien ferstannige oardielen meitsje kinne en mei kennis prate."

17. Spreuken 4:25-27 “Lit dyn eagen rjocht foarút sjen En lit dyn blik rjocht foar dy fêst stean. Sjoch nei it paad fan jo fuotten En al jo wegen sille fêststeld wurde. Net keare nei derjochts noch nei lofts; Kear dyn foet fan it kwea ôf."

18. 1 Petrus 5:8 “Bliuw alert! Pas op foar jo grutte fijân, de duvel. Hy swalket om as in bruljende liuw, op syk nei immen om te verslinden."

Sjoch ek: 25 oanmoedigjende bibelfersen oer oerstjoer wurde

19. Psalm 119:6 "Dan sil ik net skande wurde, mei myn eagen rjochte op al jo geboaden."

Jou net op!

Stopje jo omstannichheden te fertrouwen. Yn myn libben seach ik hoe't God pine brûkte om syn namme te ferhearlikjen en oare gebeden te beantwurdzjen. Fertrou gewoan op Him. Hy sil dy net ferlitte. Nea! Wês stil en wachtsje op Him. God is altyd trou. Set jo fokus werom op Him.

20. Jona 2:7 "Doe't ik alle hope ferlern hie, kearde ik myn gedachten nochris nei de Heare. En myn earnstich gebed gie nei jo yn jo hillige timpel.

21. Filippiërs 4:13 "Ik kin alles dwaan troch Him dy't my fersterket." (Ynspirearjende krêft Bibelferzen)

Bid foar mear fokus op 'e Hear. Ik moedigje jo ek oan om ekstra stappen te nimmen om jo te helpen fokusjen, lykas sûn iten, mear sliepe krije en alkohol ôfhâlde. Soms is fêstjen nedich. Wy haatsje de gedachte fan fêstjen, mar fêstjen hat sa'n segen west yn myn libben.

It fleis úthongeren bringt jo fokus rjocht. Guon minsken kenne de Heare net, dus negearje Him noait. Koester Him. Koesterje elk momint, om't elke sekonde yn Syn oanwêzigens in segen is.




Melvin Allen
Melvin Allen
Melvin Allen is in hertstochtlike leauwige yn it wurd fan God en in tawijd studint fan 'e Bibel. Mei mear as 10 jier ûnderfining yn ferskate ministearjes, hat Melvin in djippe wurdearring ûntwikkele foar de transformative krêft fan 'e Skrift yn it deistich libben. Hy hat in bachelorstitel yn teology fan in renommearre kristlik kolleezje en folget op it stuit in masterstitel yn bibelske stúdzjes. As auteur en blogger is de missy fan Melvin om yndividuen te helpen in grutter begryp fan 'e Skriften te krijen en tiidleaze wierheden oan te passen op har deistich libben. As hy net skriuwt, fynt Melvin it leuk om tiid troch te bringen mei syn famylje, nije plakken te ferkennen en mei te dwaan oan mienskipstsjinst.